Studenterforeningen

Se mere om vores kommende arrangementer. Studenternes Æreskunstner Steffen Brandt. Af tidligere Æreskunstnere kan bl.a. nævnes. Poul Reumert, Kaj Munk, Bodil Kjer, Osvald Helmuth, Ove Sprogøe, Betty Nansen, Poul Reichardt, Erik Balling og senest i 1994, Ghita Nørby. Så følg med her på siden eller besøg os på Facebook. Solennitetssalen på Københavns Universitet. Find os på Facebook. Last 24 hours 143. Last 7 days 788. Last 30 days 2.793.

OVERVIEW

This site studenterforeningen.dk presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have researched eight pages within the web site studenterforeningen.dk and found seven websites associating themselves with studenterforeningen.dk. There is two mass communication sites enjoyed by this website.

STUDENTERFORENINGEN.DK RANKINGS

This site studenterforeningen.dk is seeing alternating quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for studenterforeningen.dk

Traffic ranking (by month) for studenterforeningen.dk

Traffic ranking by day of the week for studenterforeningen.dk

Österbottniska Nationen vid Åbo Akademi r.f.

Österbottniska Nationen vid Åbo Akademi r. kallar härmed alla medlemmar till årsmöte där stadgeenliga ärenden skall behandlas. Årsmötet kommer att hållas i Auditorium Armfelt i Arken-byggnaden måndagen den 26. I år är det dags för nyval av kurator inför pågående mandatperiod. Utöver val av kurator kommer även nationens olika funktionärsposter att behandlas på mötet. Varmt välkomna på årsmöte! Är det svårt, det här.

Tervetuloa Pohjois-Pohjalaisen Osakunnan nettisivuille! Pohjois-Pohjalainen Osakunta

Tervetuloa Pohjois-Pohjalaisen Osakunnan nettisivuille! PPO on Helsingissä toimiva opiskelijajärjestö, joka kokoaa yhteen opiskelijoita yli tiedekunta- ja korkeakoulurajojen. Suurena ja vanhana opiskelijajärjestönä PPO pystyy tarjoamaan jäsenilleen korkeatasoisia palveluja ja monipuolista ajanvietettä. Osakunta tarjoaa muun muassa edullisia opiskelija-asuntoja. Luethan tarkkaan vastikään uusitut lounaskäytännöt. Voin tulla puolen päivän jälk.

Pohjalainen valtuuskunta Österbottniska delegationen - Pohjalainen Valtuuskunta

Kirjasto on avoinna keskiviikkoisin ja torstaisin klo. Poikkeuksellisesti kirjasto on suljettu keskiviikkona 13. Valtuuskunta kokoontuu Ostrobotnialla noin kaksi kertaa kuussa. PV järjestää yhteisiä tapahtumia pohjalaisten osakuntien jäsenille.

WHAT DOES STUDENTERFORENINGEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of studenterforeningen.dk Mobile Screenshot of studenterforeningen.dk Tablet Screenshot of studenterforeningen.dk

STUDENTERFORENINGEN.DK HOST

We found that a single root page on studenterforeningen.dk took one thousand nine hundred and fifty-three milliseconds to download. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider studenterforeningen.dk not secure.
77.66.30.210

SERVER OPERATING SYSTEM

I detected that studenterforeningen.dk is utilizing the - Meebox Web acceleration - os.

Studenterforeningen

DESCRIPTION

CONTENT

This site has the following in the homepage, "Se mere om vores kommende arrangementer." Our analyzers noticed that the web site also stated " Studenternes Æreskunstner Steffen Brandt." The Website also stated " Af tidligere Æreskunstnere kan bl. Poul Reumert, Kaj Munk, Bodil Kjer, Osvald Helmuth, Ove Sprogøe, Betty Nansen, Poul Reichardt, Erik Balling og senest i 1994, Ghita Nørby. Så følg med her på siden eller besøg os på Facebook."

MORE BUSINESSES

Studenterforsikring.dk - Sikker og billig rejse- og sygeforsikring ved studieophold i udlandet. Udviklet af Willis sammen med uddannelsesinstitutionerne i Danmark.

Ofte stillede spørgsmål om rejse- og sygeforsikring. Ring eller skriv til vor HOTLINE. Her kan du selv oprette en ny forsikring, hvis du eks. dk er udviklet i samarbejde med uddannelsesinstitutioner, Willis. Og forsikringsselskabet Bupa Global Travel. Vi sidder klar til .

Studentergården

Studentergården er et af de unge gamle kollegier i København. Gården, som den kaldes i daglig tale af beboerne er bygget i 1922-23. De første kollegianere flyttede ind 1. september 1923, og 15. oktober samme år indviedes kollegiet. På det tidspunkt er Studentergården det første kollegium bygget uden for voldene. I dag er Studentergården hjem for 130 studerende fordelt på 11 gange med hver deres særpræg. Dertil huser gården også Eforen og Portneren.

Studenterguiden.dk - For unge studerende

Velkommen til, hvem er du? Vi er Danmarks mest brugte studieside og hvis du fortæller os lidt om dig, så kan vi meget bedre hjælpe dig! Hvis du har en Facebook konto kan du blive gratis medlem på sekunder, ellers tager det ca. Gør det, det er tiden værd. Bliv klædt på til studiestart med det rette outfit.

Studenterhjemmet

Hvordan leve for 10 kroner dagen. Jeg oppfordrer alle til å besøke henne på Grønne hensikter.

Velkommen til Studenterhjemmet

Stiftelsen Studenterhjemmet av 1875, Underhaugsveien 13, 0354 Oslo. Ønsker du å logge inn. Studenterhjemmet er Norges eldste studenthjem sentralt lokalisert i Oslo. Alle studenter kan søke seg inn uavhengig kjønn, religion, etnisk bakgrunn og studieretning. Opptak vurderes etter søknad hvor geografisk tilhørighet, studievalg og motivasjon vektlegges.